Wizz Air a fost clasificată ca cea mai puțin apreciată companie aeriană de către britanici. Publicația britanică Which?, cunoscută pentru investigațiile sale, a evaluat satisfacția clienților cu privire la companiile aeriene. Asta într-o cercetare desfășurată anul trecut. Mii de pasageri britanici au fost invitați să evalueze serviciile oferite de diferitele companii aeriene, în cadrul a peste 10.000 de zboruri analizate. Wizz Air a obținut cel mai scăzut scor, doar 44%. Compania a primit cele mai mici note la majoritatea criteriilor. În special pentru serviciul clienți, anularea zborurilor în ultimul moment și confortul scaunelor.
Citește și: Wizz Air suspendă 20 de curse din vară, inclusiv din Iași
Wizz Air contestă rezultatele, susținând că numărul mic de pasageri chestionați nu reflectă realitatea. Marion Geoffroy, director general al Wizz Air în Marea Britanie, a declarat pentru Sky News că raportul nu este reprezentativ, deoarece au fost intervievați doar 124 de pasageri Wizz Air. Asta comparativ cu câteva mii care au fost intervievați pentru concurenții lor. În clasamentul zborurilor pe distanțe lungi, cele mai slabe rezultate au fost înregistrate de Lufthansa, Air Canada, American Airlines și British Airways. Pentru zborurile pe distanțe scurte, Wizz Air (44%) a ocupat ultimul loc pentru al doilea an consecutiv, fiind urmată de Ryanair, Iberia și Vueling.
Nu uita să ne urmărești pe Instagram și Facebook, pentru a fi la curent cu toate informațiile!