Adminis.ro reprezintă portalul administrației ieșene

De interes

Campanie outdoor de promovare a României în Roma și Milano

Campanie outdoor de promovare a României în Roma și Milano. Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a anunțat lansarea unei campanii de promovare a României în orașele Roma și Milano din Italia. Sub sloganul „Lasciati sorprendere dalla Romania!” („Lăsați-vă surprinși de România!”), campania prezintă imagini spectaculoase ale României pe două tramvaie, 100 de panouri publicitare în 67 de stații de metrou din Milano și 90 de autobuze urbane din Roma.

Campania se va desfășura

  • timp de 14 zile în perioada 26 martie – 8 aprilie în Milano
  • timp de 21 de zile între 27 martie și 16 aprilie în Roma

Cele 100 de panouri publicitare din Milano vor prezenta imagini cu Castelul Peleș, Mănăstirea Sucevița și Transfăgărășan. În timp ce cele 90 de autobuze urbane din Roma vor fi decorate cu aceleași imagini pe spatele lor.

Vezi și: Lecția de demagogie politică: Episodul moțiunii de cenzură împotriva Ministerului Agriculturii.

De asemenea, timp de 28 de zile între 28 martie și 24 aprilie, două tramvaie urbane din Milano vor prezenta aceleași imagini pe ambele laturi ale lor. MEAT a ales Roma și Milano pentru campanie din motive strategice, aceste orașe fiind centre culturale și economice importante. Cele cu o istorie bogată și legături strânse cu România. De asemenea, Italia este considerată o piață prioritară pentru promovarea turismului românesc, fiind pe locul al doilea în topul țărilor emițătoare de turiști pentru România în anul precedent.

Nu uita să ne urmărești pe Instagram și Facebook, pentru a fi la curent cu toate informațiile!