COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC Iaşi face angajări.
COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC Iaşi organizează selecție în vederea ocupării posturilor vacante de vatmani și şoferi autobuz.
CONDIŢII DE PARTICIPARE:
– absolvenţi de şcoală profesională sau 8 clase şi curs calificare;
– permis de conducere cat. Tv pentru vatmani și permis de conducere cat .D şi atestat profesional transport persoane pentru șoferii de autobuz;
-apt medical şipsihologic.
Procedura de evaluare cuprinde trei etape :
- etapa I – selecţia dosarelor înregistrate până în data de 9 septembrie 2024, orele 09.00, la Registratura CTP din str. Silvestru nr.5;
- etapa a II a – testarea profesională prin completare chestionare de cunoştinţe de legislaţie rutieră şi de exploatare mijloc transport – probe eliminatorii, la data de 10 septembrie 2024, orele 09.00.
- etapa a III a – interviul pentru candidaţii admişi după primele două etape .
Oferim :
- Motivare financiară pentru activitate în trafic aglomerat sau muncă suplimentară, inclusiv tichete masă;
- Stabilitatea locului de muncă;
- Sprijin în diverse situații sau evenimente de viață;
- Posibilitatea dezvoltării profesionale;
- Planificarea anuală a vacanțelor.
Criteriile de selecţie sunt :
- Cunoştinţe specifice activităţii;
- Abilităţi de organizare şi planificare a activităţii personale;
- Identificarea soluţiilor optime, adaptabilitate, flexibilitate;
- Echilibru psihic şi emoţional;
- Punctualitate, disponibilitate, politeţe, spirit de ordine şi disciplină;
- Alte aptitudini: comunicativitate, îndemînare, operativitate;
- Motivaţia candidatului.
Citește și Vor fi instalate semafoare în trei intersecții importante din Iași
Dosarul de înscriere la selecţie va conţine: cerere de participare la selecţie, CV, recomandări, cazier rutier (ultimii 5 ani), cazier judiciar, precum şi xerocopii după: cartea de identitate, certificat de naştere, diploma de studii, certificat de calificare, permis de conducere cat.Tv/D și atestat profesional transport persoane.
Fii alături de noi pe Facebook și Instagram pentru a fi primul informat!