Consiliul Județean Iași își mută temporar activitatea într-un nou sediu. Începând cu 10 octombrie 2024, activitatea Consiliului Județean Iași a fost relocată temporar într-un nou sediu. Acesta se află pe Calea Chișinăului, la numărul 23, în clădirile C1 și C2 din incinta imobilului Casa Auto.
Această mutare a fost necesară pentru a permite derularea proiectului de „Renovare energetică a Palatului Administrativ Iași”. Lucrările de modernizare sunt în plină desfășurare, iar transferul temporar al activității va facilita buna desfășurare a acestora.
În perioada 10-16 octombrie, adresa de e-mail și rețeaua telefonică ale Consiliului Județean nu vor fi disponibile.
Cu toate acestea, datele de contact ale instituției, inclusiv
adresa de e-mail ghiseu.unic@icc.ro
numărul de telefon/fax 0232 – 235100/0232 – 210336,
vor rămâne aceleași după finalizarea acestei perioade de tranziție.
Vezi și: Piațetă pietonală pe locul fostei clădiri a Primăriei.
Programul de lucru al Consiliului Județean rămâne neschimbat, fiind de luni până joi, între orele 08:00 – 16:30, și vineri între 08:00 – 14:00.
Reprezentanții Consiliului Județean își cer scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această mutare temporară și asigură cetățenii că se depun toate eforturile pentru reluarea activității în condiții normale cât mai curând posibil.
Pentru mai multe informații sau întrebări legate de activitatea Consiliului Județean Iași, cetățenii sunt încurajați să folosească numerele de telefon și adresa de e-mail oficiale după 16 octombrie.
Această mutare temporară face parte dintr-un amplu proces de modernizare a infrastructurii administrative din Iași, menit să îmbunătățească eficiența energetică și calitatea serviciilor publice.
Fii alături de noi pe Facebook și Instagram pentru a fi primul informat!