Adminis.ro reprezintă portalul administrației ieșene

De interes

Românii alocă un buget mediu de 3.116 lei pentru Black Friday

Bugetul mediu pe care românii intenționează să-l cheltuiască de Black Friday 2024 a ajuns la 3.116 lei, potrivit unui studiu Kantar România. Suma este în creștere cu 231 lei față de anul trecut, indicând un interes tot mai mare pentru acest eveniment de shopping. Conform studiului, realizat pe un eșantion național reprezentativ, 93% dintre români sunt familiarizați cu Black Friday, iar 60% dintre aceștia au planuri de cumpărături.

Studiul arată că produsele preferate sunt televizoarele și electrocasnicele mici, fiecare menționate de 36% dintre participanți. De asemenea, 26% dintre români intenționează să achiziționeze haine sau telefoane mobile, iar 19% au în vedere mașinile de spălat. Preferințele de cumpărare variază, însă, în funcție de vârstă. De exemplu, tinerii între 18 și 24 de ani sunt interesați mai ales de haine (40%) și telefoane mobile (40%), iar persoanele de 25-34 de ani preferă haine (34%) și produse cosmetice (15%).

Citește și: Galați: Prima creșă deschisă în ultimele trei decenii, inaugurată cu fonduri europene

În rândul celor cu vârste între 35 și 44 de ani, interesul se îndreaptă spre electrocasnice mari, în timp ce persoanele de 45-55 de ani caută televizoare (42%) și aragaze (13%). Segmentul de vârstă 56-65 ani se orientează către:

  • articole de home & deco (16%),
  • alimente și băuturi (14%),
  • o tendință mai accentuată în mediul rural.

Interesul pentru cosmetice a crescut semnificativ, mai ales în rândul femeilor și al locuitorilor din mediul rural. Studiul a fost realizat între 14 și 21 octombrie 2024. Pe un eșantion de 2.001 respondenți, cu o marjă de eroare de 2,2%.

Fii alături de noi pe Facebook și Instagram pentru a fi primul informat!

noiembrie 25, 2024

Marcel Ciolacu, liderul PSD, a anunțat oficial...

noiembrie 25, 2024

Șoc în presa internațională. Alegerile prezidențiale din...

noiembrie 25, 2024

Referendumul organizat de Primăria Capitalei a fost...