Angajări la Primăria orașului Târgu Frumos. Ce loc de muncă este liber?
Primăria orașului Târgu Frumos are intenția de a recruta un asistent social pentru a lucra în cadrul Compartimentului Servicii Sociale în viitorul imediat. Pentru a fi angajați în această poziție, candidații trebuie să aibă studii superioare finalizate, cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul asistenței sociale și, de asemenea, să aibă cel puțin 3 ani de experiență în specialitatea studiilor.
26 ianuarie termenul limită de depunere dosare
Pentru ocuparea funcției de asistent social, termenul limită pentru depunerea dosarelor de concurs este 26 ianuarie 2024. Seleția candidaților va avea loc pe 29 ianuarie 2024. În ziua următoare, 30 ianuarie 2024, persoanele nemulțumite de rezultat pot depune contestații. Rezolvarea și afișarea rezultatelor selecției dosarelor vor avea loc pe 31 ianuarie 2024. Proba scrisă a concursului de angajare va avea loc la sediul Primăriei Târgu Frumos, județul Iași, pe data de 5 februarie 2024, la ora 10.00.
Citește și Ministerul Mediului introduce programul „Rabla pentru sobe”
Rezultatele obținute în urma acestuia vor fi anunțate în aceeași zi. Pe data de 6 februarie 2024, participanții la concurs vor avea posibilitatea să depună contestații privind rezultatele obținute la proba scrisă, urmând ca acestea să fie rezolvate și afișate pe data de 7 februarie 2024. Interviul pentru cei care doresc să ocupe funcția de asistent social în cadrul Compartimentului Servicii Sociale al Primăriei Târgu Frumos va avea loc pe data de 8 februarie 2024.
Contestățiile pentru această etapă a concursului vor fi depuse până la data de 9 februarie 2024. Soluționarea acestora va avea loc pe data de 12 februarie 2024, iar rezultatele finale ale concursului vor fi anunțate pe data de 13 februarie.
Cerințele postului
Candidații la funcția scoasă la concurs de Primăria orașului Târgu Frumos trebuie să îndeplinească anumite cerințe generale.
Acestea includ:
- cetățenia română
- sau cetățenia unui stat membru al Uniunii Europene, unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE)
- sau cetățenia Confederației Elvețiene,
- cunoașterea limbii române, atât în scris, cât și în vorbire.
De asemenea, candidații trebuie să dețină capacitate de muncă conform Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, și să aibă o stare de sănătate adecvată pentru poziția pentru care aplică, confirmată de un certificat medical emis de medicul de familie sau de către unitățile sanitare autorizate.
Urmărește-ne pe Facebook, dar și pe Instagram, pentru a fi primul care află noutățile!