Adminis.ro reprezintă portalul administrației ieșene

Anunțuri

Anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unor funcții publice de execuție vacante

Anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unor funcții publice de execuție vacante. PRIMĂRIA COMUNEI UNGHENI, UNGHENI, IAȘI

CF 4540674

Anunt organizare concurs

PRIMĂRIA COMUNEI UNGHENI, județul IAȘI, publică anunțul privind organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unor funcții publice de execuție vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.a) și art. VII alin. (7)/XI din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ

Cu respectarea prevederilor OUG nr. 115/2023, OUG nr. 121/2023 și ale Legii nr. 296/2023.

Funcțiile publice scoase la concurs:

  • Inspector, clasa I, grad principal, SERVICIU FINANCIAR CONTABILITATE – 546097
  • Consilier, clasa I, grad principal, SERVICIU FINANCIAR CONTABILITATE – 597293

Data, ora și locul desfășurării probei scrise

20.09.2024 10:50, PRIMARIA COMUNEI UNGHENI

Perioada de depunere a dosarelor 19.08.2024 – 09.09.2024

Perioadă verificare eligibilitate candidați: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

Perioadă depunere contestație la verificarea eligibilității candidaților: în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului verificării eligibilității candidaților.

Perioadă soluționare contestații la verificarea eligibilității candidaților: în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Condiții pentru ocuparea postului

Pentru Inspector – 546097– Clasa I, Grad principal, SERVICIU FINANCIAR CONTABILITATE

Studii de specialitate:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă

Stiinte economice, Stiinte administrative

Vechime minimă în specialitatea studiilor 5 ani

Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna

Perfecționări (specializări)

Se menționează, dacă este cazul, condiția prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecționări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcții publice:

Cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației (necesitate și nivel de cunoaștere)

Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcției publice este necesară deținerea cunoștințelor teoretice în domeniul tehnologiei informației, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:

  • Cunoștințe Operare, Informație și comunicare – Internet, nivel mediu, se dovedește prin documente specifice și în cadrul probei interviu

Limbi străine (necesitate și nivel de cunoaștere):

  • Limba Engleza, nivel mediu, se dovedește în cadrul probei interviu

Cerințe specifice

Se menționează, dacă este cazul, condiția prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 și alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la obținerea unui/unei aviz/autorizații prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislației specifice cu privire la îndeplinirea condiției:

Bibliografie și tematică

1. Constituția României, republicată

    cu tematica Constituția României, republicată

    • Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

    cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

    • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

    cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

    • Partea I, titlul I și titlul II ale părții a Il-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a Vl-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare

    cu tematica Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare

    • Legea 227/2015

    cu tematica Titlul IX- Impozite si taxe locale, Capitolul IX – Alte taxe locale

    • HG nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Lg nr 227/2015

    cu tematica Titlul IX Impozite si taxe locale

    • Legea Nr 207/2015 privind Codul de procedura fiscala

    cu tematica Titlul V – Stabilirea Creanțelor Fiscale – Capitolul II – Dispoziții privind decizia de impunere – Capitolul III – Dispoziții privind declarația fiscală – Capitolul IV – Stabilirea bazei de impozitare prin estimare – Capitolul VI – Prescripția dreptului de a stabili creanțe fiscale – Titlul VI – – Capitolul II – Controlul inopinat – Titlul VII – Colectarea Creanțelor Fiscale – Capitolul I – Dispoziții generale – Capitolul II – Stingerea creanțelor fiscale prin plată, compensare și restituire – Capitolul VII – Prescripția dreptului de a cere executarea silită și a dreptului de a cere restituirea – Titlul VIII – Soluționarea contestațiilor formulate împotriva actelor administrative fiscale

    Atribuții stabilite în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului:

    • raspunde de incasarea tuturor debitelor provenite din impozite, taxe locale, amenzi, restante, majorari de intarziere, cu respectarea prevederilor Codului Fiscal, intocmeste borderourile de incasari zilnice
    • saptamanal depune spre verificare la contabil documentele de încasare;
    • trimestrial prezinta organului ierarhic situatia privind incasarile si problemele intalnite propunand solutii spre rezolvarea acestora;
    • in situatia neachitarii creantelor bugetare la termenele de plata, trece la executarea silita a debitelor, cu respectarea dispozitiilor legale, in acest sens, verifica legalitatea debitelor, intocmeste dosarele de urmarire pentru debitele restante care vor cuprinde toate actele in legatura cu urmarirea;
    • aplica prevederile legale de executare a creantelor bugetare;
    • intocmeste somatii si titluri executorii pentru contribuabilii persoane fizice si juridice in conformitate cu prevederile legale, infiintarea popririlor acestora si comunicarea catre debitori;
    • urmareste incadrarea corecta pe surse de venituri in conformitate cu legislatia in vigoare si cu conturile deschise in acest sens pentru obiectul de activitate.
    • infiinteaza popriri pe veniturile realizate de debitori, urmareste respectarea popririlor infiintate asupra tertilor precum si a societatilor bancare si propune dupa caz, masurile legale pentru executarea acestora.

    intocmeste documentatiile si propunerile privind debitorii insolvabili.

    • redacteaza raspunsurile la adresele si petitiile care fac obiectul activitatii sale si cele care sunt repartizate de catre conducatorul institutiei ;
    • colaboreaza cu registrul agricol precum si cu celelalte structuri organizatorice corespunzator fluxurilor informationale existente intre acestea
    • intocmeste certificate de atestare fiscala precum si alte documente solicitate in baza legii de catre contribuabili;pentru intocmirea certificatelor fiscale are voie sa modifice la solicitarea justificata a contribuabilului (cerere contribuabil, act de vanzare-cumparare, certificat mostenitor, schita cadastrala e.t.c) si sa raspunda de modificarile inregistrate ;
    • intocmeste rapoarte de specialitate si proiecte de hotarare privind taxele si impozitele locale sau cu privire la alte sarcini din specialitatea sa ;

    intocmeste rapoarte pe baza datelor detinute, informari si situatii privind realizarea creantelor bugetare.

    • la eliberarea certificatelor fiscale conform Dispozitiei nr.03/08.01.2019 are voie sa modifice conform actelor doveditoare (act vanzare-cumparare ,certificat mostenitor, schita cadastrala e.t.c) si sa raspunda de modificarile inregistrate ;
    • exercita controlul financiar preventiv asupra tuturor operațiunilor care afectează cheltuielile fondurilor publice și/sau patrimoniul public;
    • raspunde de intocmirea in conditiile legii a acordului de functionare , la cererea operatorilor
    • urmareste aparatia actelor normative si informeaza conducerea Primariei asupra atributiilor ce decurg din acestea
    • -exercită și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale Consiliului local sau dispoziții ale primarului ori primite de la șefii ierarhici
    • intocmește rapoarte de activitate

    Pentru Consilier – 597293– Clasa I, Grad principal, SERVICIU FINANCIAR CONTABILITATE

    Studii de specialitate:

    – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă

    Stiinte economice,

    Vechime minimă în specialitatea studiilor 5 ani

    Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna

    Perfecționări (specializări)

    Se menționează, dacă este cazul, condiția prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g) din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unei perfecționări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcții publice:

    Cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației (necesitate și nivel de cunoaștere)

    Se completează în cazul în care pentru ocuparea funcției publice este necesară deținerea cunoștințelor teoretice în domeniul tehnologiei informației, cu precizarea nivelului de certificare similar celui de tip ECDL/ICDL:

    • Cunoștințe Operare, Concepte de bază ale tehnologiei informației, nivel mediu, se dovedește în cadrul probei interviu

    Limbi străine (necesitate și nivel de cunoaștere):

    • Limba Engleza, nivel de baza, se dovedește în cadrul probei scrise

    Cerințe specifice

    Se menționează, dacă este cazul, condiția prevăzută la art. 465 alin. (1) lit. g indice 2 și alin. (2) din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu privire la obținerea unui/unei aviz/autorizații prevăzut/prevăzute de lege, cu respectarea prevederilor legislației specifice cu privire la îndeplinirea condiției:

    Bibliografie și tematică

    1. Constituția României, republicată

    cu tematica Constituția României, republicată

    • Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

    cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

    • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

    cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

    • Partea I, titlul I și titlul II ale părții a Il-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a Vl-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare – Completări: Titlul V – Autoritățile administrației publice locale: Capitolul I – Dispoziții generale;Capitolul II – Competențele autorităților administrației publice locale; Capitolul III – Consiliul local; Capitolul IV – Primarul;Capitolul VIII – Actele autorităților administrației publice locale; Titlul VII -Alte dispoziții aplicabile administrației publice locale ale părții a III-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare

    cu tematica –

    – Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare – Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare –

    Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, Titlul V – Autoritățile administrației publice locale: Capitolul I – Dispoziții generale;Capitolul II – Competențele autorităților administrației publice locale; Capitolul III – Consiliul local; Capitolul IV- Primarul;Capitolul VIII – Actele autorităților administrației publice locale; Titlul VII – Alte dispoziții aplicabile administrației publice locale ale părții a III-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare

    • Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare

    cu tematica cu tematica Capitolul I –

    Dispoziții generale;Capitolul II – Principii, reguli și responsabilități; Capitolul III – Procesul bugetar;Capitolul IV – Împrumuturi;Capitolul V – Finanțarea instituțiilor publice

    • Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare

    cu tematica Capitolul I – Dispoziții generale;Capitolul II – Organizarea și conducerea contabilității; Capitolul III – Registrele de contabilitate

    • Ordinul Ministerului Finanțelor Publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii

    cu tematica Norme privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii

    • Ordinul Ministerului Finanțelor Publice nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările și completările ulterioare

    cu tematica Norme metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale

    Atribuții stabilite în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului:

    • Efectuează înregistrarea facturilor și a altor documente din care rezultă obligații de plată, cu respectarea clasificației bugetare și a planului de conturi;
    • Întocmește Documentele privind ALOP-ul, conform legii (propunere de angajare a cheltuielii, angajament bugetar, ordonanțare de plată) și Ordinele de plată pentru Trezorerie, după corelarea și verificarea documentației care stă la baza plății (referat necesitate, procese-verbale recepție, postare Sicap, contract, deviz lucrări, note justificative, etc) ;
    • Urmărește și asigură efectuarea obligațiilor de plată, conform prevederilor legale;
    • Întocmește Ordinul de plată multiplu electronic, transmiterea acestuia, obținere și listare recipisă 1 transmitere, obținere si listare recipisă 2 validare;
    • Înrolează autoritatea publică locală pe portalul Forexebug cu semnătură electronică, semnătura a doua, înregistrare recepții pe portalul Forexebug a tuturor documentelor de plată, pentru fiecare în parte;
    • Înregistrează în sistemul Forexebug a deschiderile de credite pentru fiecare capitol și articol bugetar, după urcarea bugetului provizoriu, initial si bugetele rectificative pe portalul Forexebug;

    Întocmește și depune în sistemul Forexebug declarațiile, lunar:

    • Cont execuție non-trezor, Balanță de verificare, Plăți restante;trimestrial: Situația plăților efectuate și a sumelor declarate pentru cota-parte aferentă cheltuielilor finanțate din FEN post-aderare, Situația plăților efectuate din fonduri externe nerambursabile (FEN) post-aderare (titlul 56 și titlul 58), Situația plăților efectuate la Titlul 65 „Cheltuieli aferente programelor cu finanțare rambursabilă, Alte anexe, Situația activelor și datoriilor financiare ale instituțiilor publice;anual: Situația activelor fixe corporale,
    • Situația activelor fixe necorporale, Situația modificărilor în structura activelor nete/ capitalurilor proprii, Acțiuni și alte participații deținute de entitățile publice, în numele statului roman, la societăți comerciale, societăți/companii naționale precum și în capitalul unor organisme internaționale și companii străine, Acțiuni/ alte participații deținute direct/ indirect de unitățile administrativ-teritoriale la operatorii economici;obținere și listare recipisă 1 transmitere, obținere și listare recipisă 2 validare;
    • Ține evidența angajamentelor bugetare, legale și ordonanțate, aprobate în exercițiul bugetar curent, precum și a modificărilor intervenite pe parcursul exercițiului bugetar;
    • Întocmește balanțele de verificare analitice și sintetice, precum și dările de seamă lunare, trimestriale și anuale, după corelarea datelor transmise de unitatea școlară;

    Întocmește și transmite lunar următoarele raportări:

    • Plăți restante, Cerere finanțare pentru asistentul comunitar, Monitorizare personal, Bilanț lunar, Execuție conform OMFP 2116/2020, Planificare numerar, declarația privind contribuția la ANRSC;
    • Întocmește lunar/ori de câte ori este nevoie notele justificative, deschiderile de credite bugetare, dispozițiile bugetare de repartizare sau retragere de credite bugetare și borderoul centralizator, pe care le transmite unității de trezorerie;
    • Elaborează proiectul de buget local, inclusiv anexele, lista de investiții și numărul maxim de posturi aferent salariilor, pentru a fi supus aprobării consiliului local;întocmește bugetul local în forma definitivă;elaborează bugetele rectificative, transmite bugetul la AJFP, trezorerie etc.;
    • Verifică operațiunile ce se derulează prin casierie, conform Centralizatorului cu debitele și scăderile lunare transmis de către compartimentul de impozite și taxe locale și Borderoului lunar de debite și scăderi, pentru evidența plăților și încasărilor;
    • Rezolvă în termen corespondența care i se repartizează;
    • Îndeplinește și alte atribuții/sarcini de serviciu prevăzute de actele normative sau încredințate de conducerea autorității publice.

    Conținutul dosarului de concurs și modalitatea de înscriere la concurs

    Dosarul de concurs conține, în mod obligatoriu:

    1. formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
    2. copia cărții de identitate;
    3. copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
    4. copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
    5. copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;
    6. copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
    7. cazierul judiciar;
    8. declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
    9. declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

    Pentru funcțiile publice de conducere

    Pentru funcțiile publice de conducere, dosarul de concurs include și copia diplomei de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare.

    Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilității și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfășurării etapei de selecție, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică. În situația în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii și procedurii aprobate la nivel instituțional.

    Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

    Modalitatea de înscriere la concurs

    Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituția publică în anunțul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidați la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituția publică în anunțul de concurs după terminarea programului de lucru al autorității sau instituției publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.

    Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică în cazul promovării concursului.

    Condiții de ocupare a unei funcții publice potrivit art. 465 din Codul administrativ

    • Poate ocupa o funcție publică persoana care îndeplinește următoarele condiții:
    • are cetățenia română și domiciliul în România;
    • cunoaște limba română, scris și vorbit;
    • are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
    • are capacitate deplină de exercițiu;
    • este apt din punct de vedere medical și psihologic să exercite o funcție publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii;
    • îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice -( conform anuntului de concurs);
    • dovedește prin certificat sau, după caz, prin alt tip de document absolvirea unei perfecționări sau specializări stabilite expres de lege pentru ocuparea unor funcții publice;

    g indice

    1) are cunoștințe teoretice în domeniul tehnologiei informației, nivel utilizator începător;(nu se aplică funcțiilor publice vacante și temporar vacante care se ocupă prin concurs organizat în condițiile prevăzute la art. VII și art. XV din OUG nr. 121/2023)

    Vezi și: Înscrieri pentru corul de copii și tineret.

    g indice

    2) îndeplinește condiția de ocupare a postului referitoare la obținerea unui aviz sau a unei autorizații, în condițiile legii, în situația în care pentru funcția publică respectivă este prevăzută ca obligatorie această condiție de ocupare a postului, justificată de îndeplinirea unor atribuții care necesită un astfel de aviz sau autorizație;

    • nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
    • nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii;
    • nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
    • nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
    • i s-a aplicat una dintre modalitățile de ocupare a funcțiilor publice prevăzute la art. 466 alin. (2).
    • Condiția de ocupare a funcției publice prevăzută la alin. (1) lit. g2) se îndeplinește în termenele și condițiile prevăzute de legislația specifică.
    • Pentru ocuparea funcțiilor publice de conducere, candidații trebuie să fie absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023.

    Persoane de contact:

    JUVERDEANU, GELU, SECRETAR GENERAL UAT, 0232295333, 0232295333, primariaungheniiasi@yahoo.com

    RADUIANU, CRISTINA – MIHAELA, SEF SERVICU FINANACIAR CONTABILITATE, 0232295333, 0232295333, primariaungheniiasi@yahoo.com

    Funcție (Conducător instituție): PRIMAR

    Nume Prenume: IULIAN MARCU

    Fii alături de noi pe Facebook și Instagram pentru a fi primul informat!

    Primăria Iași
    Primăria Iași

    noiembrie 21, 2024

    Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași caută...
    Primăria Iași

    noiembrie 20, 2024

    Circulație închisă pe aleea din partea laterală...
    Primăria Iași

    noiembrie 20, 2024

    Eliminare avarie pe circuitul primar, zona Canta...