Comuna Grajduri: Anunț de publicitate la procedura de atribuire a contractului de achiziție având ca obiect Servicii de catering. La procedura de atribuire a contractului de achiziție având ca obiect Servicii de catering, respectiv pregătirea, prepararea și livrarea zilnică a mesei calde pentru elevii Școlii Gimnaziale Grajduri din comuna Grajduri, județul Iași, pentru anul 2024-2025.
Comuna GRAJDURI, în calitate de autoritate contractantă, prin prezenta vă invită să depuneți ofertă de preț la procedura de atribuire a contractului având ca obiect Servicii de catering, respectiv pregătirea, prepararea și livrarea zilnică a mesei calde pentru elevii Școlii Gimnaziale Grajduri din comuna Grajduri, județul Iași, pentru anul 2024-2025, cod CPV: 55524000-9 Servicii de catering pentru școli (Rev. 2).
1. Denumirea autorității contractante:
COMUNA GRAJDURI
2. Date de contact:
Comuna Grajduri, str. La Șosea, nr. 23, 707215, Județul Iași
Site:
Adresă de email:
3. Denumirea contractului:
Servicii de catering, respectiv pregătirea, prepararea și livrarea zilnică a mesei calde pentru elevii Școlii Gimnaziale Grajduri din comuna Grajduri, județul Iași, pentru anul 2024-2025.
4. Cod clasificare CPV:
55524000-9 Servicii de catering pentru școli (Rev. 2).
5. Procedura:
Procedura de achiziție se va desfășura în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016, cu completările și modificările ulterioare, respectiv prin procedură proprie pentru achiziția de servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2.
6. Valoarea estimată a achiziției:
Valoare maximă este de 866.250,00 lei cu TVA. Autoritatea contractantă va achiziționa un număr maxim de 330 pachete alimentare/zi.
7. Sursa de finanțare:
Bugetul de stat, din sumele defalcate din unele venituri ale bugetului de stat, alocate conform art. 2 alin (1) din OUG 77/2023 privind aprobarea continuării Programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preșcolari și elevi din 450 de unități de învățământ preuniversitar de stat incluse în Programul național „Masă sănătoasă”.
Citește și Filarmonica MOLDOVA din Iași invită ieșenii la primele două concerte din luna octombrie
8. Obiectul contractului:
Contractul are drept scop furnizarea unui suport alimentar sub forma unui pachet alimentar (conform art. 2 lit. c) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor din OUG 77/2023, pentru preșcolarii și elevii Școlii Gimnaziale Grajduri, pe durata anului calendaristic 2024-2025, în locurile de desfășurare a cursurilor din Comuna GRAJDURI.
9. Durata contractului:
Anul 2024-2025, pe perioada desfășurării cursurilor.
10. Perioada în care ofertantul trebuie să-și mențină oferta:
90 de zile.
11. Criteriu de atribuire:
Cel mai bun raport calitate-preț.
12. Data limită de depunere a ofertelor:
4 zile de la data postării anunțului.
13. Data deschiderii ofertelor:
13.09.2024, ora 12:00.
14. Locul de depunere a ofertelor:
Registratura Primăriei Comunei GRAJDURI, Adresa: str. La Șosea, nr. 23, comuna Grajduri, Județul Iași sau pe email: primaria.grajduri@gmail.com conform specificațiilor Caietului de sarcini.
Oferta va fi prezentată astfel: într-un plic închis (sigilat), care va fi marcat în mod vizibil cu adresa autorității contractante, obiectul achiziției și cu mențiunea „A nu se deschide înainte de data de 13.09.2024, ora 12:00”. Dacă plicul nu este marcat conform prevederilor de mai sus, autoritatea contractantă nu își asumă nicio responsabilitate pentru lipsa ofertei.
Primar,
ZAMFIRACHE CONSTANTIN
Fii alături de noi pe Facebook și Instagram pentru a fi primul informat!