Direcția de Urbanism a Primăriei Iași angajează doi inspectori.
În urma unor pensionări recente, impuse de o hotărâre a Curții Supreme, Primăria Iași caută doi inspectori pentru Compartimentul Autorizare Rețele din Direcția Arhitectură și Urbanism. Concursul de recrutare este în desfășurare.
Persoanele interesate pot depune dosare până pe 2 iunie: proba scrisă va avea loc pe 19 iunie, iar cea a interviului 5 zile mai târziu.
Potrivit Primăriei, candidații trebuie să aibă o vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice (ramurile de inginerie civilă sau arhitectură și urbanism) de minimum 7 ani.
Citește și Lucrări majore de reabilitare la Pasajul Alexandru cel Bun
Atribuțiile postului de inspector:
- Verifică, redactează și eliberează certificatele de urbanism, în conformitate cu documentațiile de urbanism, legal aprobate, legislația în domeniu și procedurile legale;
- Verifică, redactează și eliberează (vizează spre neschimbare) autorizațiile de construire în conformitate cu legislația în vigoare, cu respectarea prevederilor certificatului de urbanism și ale documentațiilor de urbanism legal aprobate, și a procedurilor legale.
- Răspunde, în conformitate cu legislația în vigoare pentru toate documentele pe care le întocmește și/sau semnează.
- Întocmește răspunsuri la petițiile cetățenilor referitoare la documentații instrumentate de ocupantul prezentei funcții.
- Asigură dezvoltarea sistemului de control intern/managerial la nivelul structurii din care face parte.
- Participă la elaborarea de proceduri pentru activitățile ce sunt necesar a fi procedurate, în vederea asigurării dezvoltării S.C.I.M. la nivelul structurii din care face parte.
- Identifică riscurile asociate activităților pe care le desfășoară, în vederea realizării obiectivelor specifice structurii din care face parte.
- Evaluează gradul de risc pentru activitățile pe care le desfășoară în vederea realizării obiectivelor specifice.
- Propune măsuri pentru diminuarea riscurilor identificate și le înaintează conducerii spre avizare.
- Îndeplinește obligațiile care îi revin în domeniul securității și sănătății în muncă, așa cum sunt prevăzute în Regulamentul intern al aparatului de specialitate a Primarului Municipiului Iași: (a) nivel calitativ: Din punct de vedere tehnic va respecta prevederile Regulamentului Local de Urbanism aferent P.U.G., a documentațiilor de urbanism avizate, aprobate și a legislației în vigoare și (b) nivel cantitativ: Procesarea unui număr de documentații care să permită verificarea acestora în așa fel încât actul să fie emis cu respectarea legislației în vigoare.
- Participă și acordă consultații în cadrul programului intern de audiențe – consultare de specialitate atât în cadrul serviciului cât și la nivelele superioare;
- Suplinește din sarcinile personalului Direcției încadrat la celelalte birouri/servicii/compartimente/sectoare la solicitarea Arhitectului Șef
- Se conformează dispozițiilor date de șefii ierarhici cu excepția cazurilor când consideră că sunt ilegale, în acest ultim caz motivând în scris decizia luată.
Fii alături de noi pe Facebook și Instagram pentru a fi primul informat!
