Adminis.ro reprezintă portalul administrației ieșene

Anunțuri

Primăria Sinești: Concurs pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacantă

Primăria Sinești: Concurs pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacantă. În baza prevederilor art. VII alin. (3) lit. a) din OUG nr. 156/2024 și art. VII alin. (7)/XI din OUG nr. 121/2023, Primăria Comunei Sinești organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice vacante, după cum urmează:

  • Funcția publică scoasă la concurs: Referent, clasa III, grad debutant, în cadrul Compartimentului Financiar-Contabil, Taxe și Impozite Locale.

Desfășurarea concursului:

  • Proba scrisă: 16 mai 2025, ora 09:00, la sediul Primăriei Comunei Sinești, sat Sinești, județul Iași.
  • Depunerea dosarelor: 16 aprilie – 5 mai 2025.
  • Verificarea eligibilității candidaților: maxim 5 zile lucrătoare de la expirarea perioadei de înscriere.
  • Contestații privind eligibilitatea: o zi lucrătoare de la afișarea rezultatului.
  • Soluționarea contestațiilor: o zi lucrătoare de la expirarea termenului de contestații.

Condiții pentru ocuparea postului:

  • Studii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
  • Vechime în specialitate: 0 ani;
  • Durata timp de muncă: 40 ore/săptămână.

Tematica și bibliografia includ:

  • Constituția României;
  • OG nr. 137/2000;
  • Legea nr. 202/2002;
  • OUG nr. 57/2019 (selectiv);
  • Legea nr. 227/2015 – Codul Fiscal (Titlul IX);
  • Legea nr. 207/2015 – Codul de procedură fiscală (Titlul VII);
  • OG nr. 2/2001 – privind regimul juridic al contravențiilor.

Vezi și: Autostrada Unirii intră cu toate tronsoanele în procedură de licitație.

Dosarul de concurs trebuie să conțină (în copie):

  • Formular de înscriere;
  • Carte de identitate;
  • Acte de studii și alte certificate relevante;
  • Documente privind vechimea;
  • Adeverință medicală și aviz psihologic valabil;
  • Cazier judiciar;
  • Declarațiile pe proprie răspundere prevăzute de legislație.

Dosarele se pot depune personal, prin curier sau prin e-mail, la adresa comunicată oficial. Cele transmise electronic în termen legal, dar după programul de lucru, vor fi înregistrate în următoarea zi lucrătoare.

Pentru informații suplimentare, persoanele de contact sunt:

  • Valeriu Melania, consilier juridic – tel. 07738869, Email: melania_valeriu@yahoo.com

Fii alături de noi pe Facebook și Instagram pentru a fi primul informat!

Primăria Lețcani

mai 20, 2025

Combaterea Ambroziei în comuna Lețcani. Primăria Comunei...
Primăria Iași

mai 15, 2025

Direcția de Urbanism a Primăriei Iași angajează...
Primăria Grajduri
Primăria Lețcani