Adminis.ro reprezintă portalul administrației ieșene

De interes

Meniu

O bancă importantă își suspendă unele operațiuni timp de 4 zile

Începând cu data de 30 decembrie 2023 și până la 2 ianuarie 2024, Banca Transilvania va opri temporar anumite operațiuni pentru a actualiza sistemele informatice, în scopul îmbunătățirii serviciilor oferite clienților săi. Aplicațiile Băncii Transilvania nu vor fi disponibile în intervalul 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00.

Banca își actualizează sistemele informatice pentru a îmbunătăți serviciile.

 • Cardurile BT vor funcționa pentru plăți la comercianți și retrageri de numerar.

• Aplicația BT Pay va funcționa pentru plăți la comercianți.

• Se recomandă asigurarea că există fonduri disponibile pe card pentru cumpărături în perioada 30 decembrie – 2 ianuarie.

Transferul de bani, inclusiv între conturile sau cardurile proprii, desființarea depozitelor sau schimburile valutare nu vor fi posibile în această perioadă. Cardurile vor funcționa. Ce poți face cu BT Pay în perioada menționată Cardurile și aplicația BT Pay vor fi active pentru:

• Plăți în magazine și online (cardurile fizice și BT Pay)

Vezi și: 2023 a adus pentru vinurile românești 500 de medalii.

• Retrageri de numerar de la bancomate (cardurile fizice) Banca Transilvania recomandă clienților să-și alimenteze în avans cardurile pe care le vor utiliza pentru cumpărături, deoarece în intervalul 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00, transferul de bani, inclusiv între conturi sau carduri proprii, desființarea depozitelor sau schimburile valutare nu vor fi posibile. Utilizatorii BT Pay pot folosi aplicația pentru:

• Plata cumpărăturilor (la comercianți și online)

• Verificarea tranzacțiilor

• Setări ale cardurilor (limite tranzacții, blocare/deblocare card etc.) Servicii care nu sunt disponibile În aplicații BT Pay: Transferul de bani, inclusiv între conturile sau cardurile proprii, desființarea depozitelor sau schimburile valutare nu vor fi posibile în intervalul 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00. BT24, NeoBT și BT Go: Nu vor putea fi efectuate operațiuni în intervalul 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00. La bancomate La bancomate, serviciile BT Express Plus și BT Express nu vor putea fi accesate pentru: depuneri de numerar, transferuri Western Union etc., în intervalul 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00. Retragerile de numerar cu cardul vor fi disponibile oricând.

În unitățile băncii

Vineri, 29 decembrie

• Se recomandă:  până la ora 13:00: plăți în lei de mică valoare către alte bănci; o Până la ora 15:00: plăți de mare valoare/urgente (în lei) sau plăți valutare către alte bănci;

• Anumite agenții vor avea program prelungit, până la ora 19:00, pentru depuneri de numerar la aparate. Sâmbătă, 30 decembrie, duminică, 31 decembrie și marți, 2 ianuarie

• Unitățile din mall-uri vor fi deschise pentru a oferi consultanță și pentru a prelua offline anumite solicitări, în următorul program: o 12:00 – 18:00 (în 30 decembrie și 2 ianuarie) o 12:00 – 16:00 (în 31 decembrie).

Recomandări

• Alimentați cu anticipație cardurile pe care le veți folosi la cumpărături, deoarece în intervalul menționat, transferul de bani (inclusiv între conturile proprii), desființarea depozitelor și schimburile valutare nu vor fi posibile în perioada 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00.

Efectuați următoarele plăți până la:

29 decembrie, ora 13:00 – plăți în lei de mică valoare către alte bănci;

29 decembrie, ora 15:00 – plăți de mare valoare/urgente în lei sau plăți valutare către alte bănci;

29 decembrie, la 18:30 – plăți ale facturilor la utilități, prin orice canal (online banking, aparate etc.);

30 decembrie, ora 16:00 – plăți instant în lei sau euro, transferuri între conturi proprii, plăți către alți clienți ai băncii, constituire/desființare depozite, schimburi valutare, prin orice canal disponibil.

Fii alături de noi pe Facebook și Instagram, pentru a fi primul informat!