DLEP Iași ajunge cu stația mobilă în toate cele 26 de comune arondate în perioada următoare.
Pentru al 14-lea an consecutiv, cei de la DLEP Iași vin în sprijinul locuitorilor din mediul rural și prin intermediul staţiei mobile ajung în toate cele 26 de comune arondate pentru a prelua cereri de eliberare a actului de identitate şi a certificatelor de stare civilă pierdute sau deteriorate.
Campania se adresează persoanelor care:
– au actul de identitate expirat sau urmează să le expire în următoarele 6 luni;
– au împlinit 14 ani şi nu au act de identitate;
– au actul pierdut, furat, deteriorat;
– şi–au schimbat domiciliul sau au alt număr la casă;
– nu deţin certificate de stare civilă sau sunt pierdute, deteriorate;
– s-au căsătorit/au divorţat/schimbat numele şi nu au schimbat actul de identitate;
– au buletin tip vechi şi doresc carte de identitate.
Citește și 30 de bănci tip carte vor fi amplasate în parcurile din Iași
Procedură:
– Planificarea acţiunilor în comune, informarea autorităţilor locale şi a Poliţiei în vederea mediatizării;
– Deplasarea salariaţiilor DLEP cu staţia mobilă (aparat foto, laptop, cereri, etc) în vederea preluării cererilor şi a imaginii necesare în vederea eliberării actelor de identitate;
– Actualizarea Registrului Naţional pentru Evidenţa Persoanelor şi emiterea actelor de identitate-la sediul SEP;
– Predarea actelor către secţia de poliţie în vederea înmânării solicitanților.
Activităţi integrate în campanie:
– Acţiuni de informare în unităţile de învăţământ din comunele planificate;
– Acţiuni de punere în legalitate şi control în unităţile medicale, de protecţie socială din comune;
– Campanie de informare (afişe, pliante, audienţe) la sediul autorităţii locale cu privire la drepturile şi obligaţiile persoanelor pe linie de stare civilă şi acte de identitate.

Urmărește-ne pe Facebook, dar și pe Instagram, pentru a fi primul care află noutățile din județul Iași!