Gestul piloților de la TAROM, care s-au declarat brusc inapți de zbor ieri, a cauzat mari probleme pasagerilor, care ar fi trebuit anunțați din timp pentru a-și putea reorganiza călătoriile. Această situație este nefavorabilă, mai ales în contextul în care compania beneficiază de un ajutor de stat aprobat de Comisia Europeană.
Comisia Europeană a aprobat recent un ajutor de stat pentru Compania TAROM. Aceasta a considerat planul de restructurare prezentat drept unul solid pentru a asigura profitabilitatea viitoare a companiei. Această aprobare reprezintă un nou început și o bază solidă pentru viitorul companiei. Evenimentele neprevăzute ar putea diminua aceste eforturi.
Citește și: Peste 500 de cazuri noi de rujeolă au fost raportate în ultima săptămână.
TAROM va despăgubi toți călătorii care au achiziționat bilete direct de la companie și care depun cerere de rambursare a compensațiilor la adresa special creată despăgubire8iulie@tarom.ro. Cei care au cumpărat bilete prin intermediul altor companii trebuie să trimită cererile de despăgubire la aceste companii. Conform indicațiilor Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.
Pasagerii trebuie să păstreze și să furnizeze bonurile sau facturile pentru cazare, transport și obiectele de minimă necesitate achiziționate. Toate acestea în perioada în care zborul a fost anulat și până la rerutare.
Fii alături de noi pe Facebook și Instagram pentru a fi primul informat!