Infrastructura rutieră, obiectiv național. Am votat, în comisia de specialitate, Bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Este pentru prima dată când opoziția a fost practic redusă la tăcere. Reprezentanții USR, cu discurs palid, nu au mai avut tuș pentru grafice, iar cei de la AUR nici măcar nu au venit la ședință (?!). De ce?
Cel mai probabil, pentru că avem un ministru, colegul social-democrat Sorin Grindeanu, cu echipa sa care, împreună, dovedesc că se poate construi bine infrastructura în România.
Suntem mulțumiți de viteza cu care se construiesc autostrăzile, se modernizează căile ferate și aeroporturile? Evident că nu. Dar aceasta pentru că avem mult de recuperat. Și actualul ministru chiar recuperează întârzieri istorice. În fiecare an, crește substanțial valoarea investițiilor realizate.
Citește și: România, fără canalizare!
Cu reminiscențe birocratice care sunt tratate, diminuate, pe parcurs, dar și cu solicitări de suplimentare a fondurilor alocate, vedem cum șantierele avansează.
Nu pot să spun că în mod echilibrat național pentru că, în regiunea Moldovei, este loc de mult mai bine. Dar este vina noastră, a politicienilor moldoveni, că nu suntem o voce comună pentru cei care ne-au votat, indiferent de opțiunile partinice.
Fii alături de noi pe Facebook și Instagram, pentru a fi primul informat!