Umbrărescu se întrece pe el insuși. Umbrărescu lucrează intens pe întreg tronsonul de autostradă A7, de la Buzău până la Pașcani. Totuși, mobilizarea cea mai puternică se observă pe porțiunea Buzău – Focșani. Aici, două loturi au termen de deschidere în acest an, dar UMB își propune să finalizeze toate cele patru loturi, pentru a fi gata întreg tronsonul Buzău – Focșani. Recent, UMB a solicitat și a primit de la CNAIR o extensie de cinci luni pentru lotul 1, până în ianuarie 2025.
Cu toate acestea, compania își asumă deschiderea celor 82 de kilometri ai tronsonului până la finalul anului 2024.
Citește și: Două filme românești vor fi proiectate la Festivalul de Film de la Veneția
Datele oficiale arată că pe lotul 1 UMB a ajuns la un stadiu fizic de 48%, iar pe lotul 2 la 49%. În realitate, pe teren, lucrările sunt mult mai avansate decât indică aceste cifre publicate de autorități. UMB demonstrează astfel un angajament puternic de a respecta termenele și de a livra un tronson de autostradă complet funcțional într-un timp cât mai scurt.
Mobilizarea resurselor și ritmul accelerat al lucrărilor reflectă determinarea companiei de a încheia proiectul înainte de termenul extins. Finalizarea tronsonului Buzău – Focșani va reprezenta un pas important în dezvoltarea infrastructurii rutiere din România. Facilitând conexiunea dintre sudul și nordul țării. UMB continuă să avanseze lucrările. De asemenea contribuie la un proiect de infrastructură vital pentru România, cu un impact semnificativ asupra mobilității și economiei naționale.
Fii alături de noi pe Facebook și Instagram pentru a fi primul informat!