Începând cu data de 1 februarie 2024, Centrul de Relații cu Publicul Delgaz Grid din strada Cuiejdi nr. 10, Piatra Neamț, își va desfășura activitatea într-o locație nouă, situată în strada Alecu Russo nr. 12. Noul spațiu, modernizat, oferă un cadru mai generos și prietenos pentru interacțiunea cu clienții, comparativ cu locația anterioară.
Programul de funcționare va fi între orele 8.00 – 13.00 în zilele de luni, miercuri și vineri, și în intervalul 12.00 – 16.00 în zilele de marți și joi.
Centrul desfășoară diverse operațiuni, precum:
- preluarea solicitărilor privind racordarea la rețea
- accesul la sistemul de distribuție, avizele de amplasament
- punerea în funcțiune a instalațiilor de utilizare
- eliberarea de copii după documentații tehnice
- furnizarea de informații
- primirea de reclamații și sesizări
Vezi și: ANPC suspendă temporar activitatea magazinului Selgros.
De asemenea, la centrul respectiv, clienții pot depune fișe de verificare/revizie a instalațiilor de utilizare a gazelor naturale sau pot solicita copii ale facturilor emise de către Delgaz Grid.
Pentru economisirea timpului și confort, se recomandă evitarea deplasărilor fizice și utilizarea serviciilor online. Alternativ, clienții pot folosi următoarele canale online oferite de Delgaz Grid:
- Platforma delgaz.ro, link Delgaz Grid – Login – pentru depunerea online a solicitărilor de racordare la sistemul de distribuție și urmărirea stadiului acestora.
- Email: colegii pot fi contactați pentru orice solicitare prin intermediul adreselelor de email disponibile pe linkul Delgaz Grid – Despre noi.
- Formular de contact – clienții pot depune solicitări, sesizări sau reclamații online, folosind linkul către formularul de contact disponibil pe pagina Delgaz Grid – Despre noi.
Nu uita să ne urmărești pe Instagram și Facebook, pentru a fi la curent cu toate informațiile!