Adminis.ro reprezintă portalul administrației ieșene

Știri​

Meniu

Ce acte sunt necesare elevilor navetiști?

Ce acte sunt necesare elevilor navetiști? Vești bune pentru elevii navetiști din zona Pașcani! Începe eliberarea abonamentelor pe mijloacele de transport în comun.

Citește și: Tichete educaționale de 500 de lei. Cine beneficiază și în ce condiții?

Pentru a intra în posesia abonamentelor, elevii trebuie să prezinte următoarele acte: o copie după certificatul de naștere sau cartea de identitate în original, carnetul de elev vizat pe anul școlar în curs, o fotografie și o cerere tip care se completează la eliberarea abonamentului. Conform conducerii CLP Ecoserv, abonamentul este valabil pe toată durata anului școlar, inclusiv în weekend, mai puțin în perioada vacanțelor.

Fii alături de noi pe Facebook și Instagram pentru a fi primul informat!

Primăria Iași

decembrie 1, 2023

S-a decis la ultima ședință a Consiliului...
Primăria Schitu Duca

decembrie 1, 2023

În această zi plină de însemnătate și...
Primăria Butea

noiembrie 30, 2023

“Vă invităm la târgul de cadouri de...
Primăria Tomești

noiembrie 30, 2023

Investiția se va face din fonduri guvernamentale....