Organizarea evaluării proiectului de management la Muzeului Municipal ”Regina Maria” Iași pentru un nou mandat în funcția de manager
Candidatul trebuie să îndeplinească aceleași condiții ca la ocuparea mandatului de management precedent, fapt care este verificat de secretariatul comisiei de evaluare.
Dosarul de concurs:
(1) Dosarul de înscriere în concurs trebuie să conțină următoarele:
– a) Actul de identitate în copie, însoțit și de original;
– b) Curriculum vitae actualizat (conform prevederilor H.G. nr. 1021/2004);
– c) Adeverință care să ateste o stare de sănătate corespunzătoare, completată în clar, cu număr de înregistrare, dată a emiterii, numele, calitatea și parafa emitentului, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;
– d) Cazierul judiciar;
– e) Proiectul de management, întocmit și structurat conform cerințelor din Caietul de Obiective și din prezentul Regulament, în format printat și pe suport electronic (USB drive, CD sau DVD).
(2) Toate celelalte documente, solicitate la ocuparea postului în mandatul anterior, sunt considerate valabile, dar pot fi solicitate din nou, dacă există informații solide/verificabile privitoare la validitatea/valabilitatea acestora în prezent (exemplu: informații verificabile privind retragerea uneia dintre diplomele de studii/atestări profesionale).
(1) Proiectul de management trebuie să respecte cerințele din Caietul de Obiective și se depune atât în format printat, cât și pe suport electronic (USB drive, CD sau DVD), în conformitate cu prevederile legale și cu prezentul regulament.
(2) În cazul de față, vorbind despre dreptul managerului aflat la final de mandat de a înainta un proiect de management pentru un mandat nou, nu se aplică prevederile referitoare la indicii și/sau semne privind identitatea autorului proiectului de management.
(3) Proiectul de management se va elabora pentru o perioadă de 5 ani, cuprinsă între 01.09.2023 și 31.08.2028.
(1) Proiectul de management este limitat la un număr de maxim 60 de pagini, la care se pot adăuga anexe. Imaginile, graficele, capturile sau alte asemenea vor fi introduse, obligatoriu, în anexe.
(2) Formarul fizic al proiectului de management trebuie să respecte următorii parametri: dimensiune A4, legat (arc, broșare ori altă formă), marginea paginii la stânga și la dreapta va fi de 2 cm, marginile sus/jos 1,25 cm, spațierea între rânduri va fi de 6 puncte înainte de rând și tot 6 după rând, text aliniat ”justified”, font Arial de dimensiune 12 puncte pentru conținut și 14 puncte pentru titluri/subtitluri, paginile vor fi numerotate în subsol, centrat. Se vor utiliza diacriticile specifice limbii române.
Dosarul și proiectul de management se depun la sediul Municipiului Iași din B-dul Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 11. Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, între orele 08.30 – 16.00, de luni până vineri, telefon: 0232 – 406 085.