Compania are deja 4.000 de angajați în România, dar dorește să-și extindă afacerea. Astfel, în următoarele 18 luni vor angaja 1.000 de ieșeni în ”hub-ul de colaborare”. Compania, recunoscută pentru expertiza în implementarea operaţiunilor digitale şi utilizarea serviciilor Data-Tech-AI pentru a susţine excelenţa în afaceri.
“Creăm avantaje competitive de durată pentru clienţii noştri şi pentru clienţii lor. Prin derularea de operaţiuni digitale şi prin aplicarea serviciilor noastre Data-Tech-AI pentru a proiecta, construi şi transforma afacerile acestora. De la New York, la New Delhi şi în peste 30 de ţări între acestea, echipa noastră de peste 115.000 de profesionişti este pasionată în preocuparea continuă pentru o lume care funcţionează mai bine pentru oameni.” – aşa se prezintă Genpact în mod oficial. Într-un material prezentat de cei de la ZDI, Cosmin Crăciun, director financiar Genpact EMEA, Europa, UK & Africa, explică cum compania îşi oferă serviciile altor companii, care vor să externalizeze unele tipuri de activităţi.
Vezi un alt eveniment: A început Festivalul Internațional de Literatură și Traducere Iași.
„Lucrăm cu unul dintre cele mai mari nume din comerţul cu amănuntul, Unilever. Lucrăm pentru a-i ajuta să-şi prognozeze nevoia de îngheţată vara, în perioadele de vârf, pentru ca supermarketurile să nu aibă rafturile goale, dar să nu aibă, de asemenea, nici marfă care expiră. Experţii noştri din zona de aprovizionare şi logistică combină tehnologia cu expertiza din domeniu. Astfel să vină la intersecţia dintre cerere şi ofertă în zona de supermarket”.
Condiții de participare
În prezent, la Iaşi sunt deja aproximativ o sută de angajaţi ai Genpact. Însă, convinşi că Regiunea de Dezvoltare Nord-Est reprezintă o oportunitate pentru companie de a ajunge la o bază semnificativă de talente, compania caută să “rotunjească” cifra cu încă vreo 900 de angajaţi, toți unul şi unul.
Cine va putea să-şi depună candidatura, cu şanse mari de a fi angajat la Genpact? Liviu Anghel, director de recrutare EMEA, a răspuns la această întrebare:
„Pentru noi e foarte importantă atitudinea candidaţilor. Trebuie să arate că au disponibilitate să înveţe şi să lucreze într-o organizaţie. Dacă nu există această dorinţă de învăţare, de progres, de acumulare de cunoştinţe, devine foarte dificil să se adapteze în organizaţia noastră. Desigur, ne interesează şi cunoştinţele pe care le au deja şi ne interesează în mod special limbile străine. Şi aici intervine dificultatea de a găsi candidaţii potriviţi.
Citește și: Se pot face rezervări online la Serile Filit de la Teatrul Național.
E o provocare pentru noi să găsim vorbitori de germană, franceză, italiană, arabă, turcă, rusă, greacă, norvegiană, olandeză, polonă şi alte limbi. Probabil majoritatea limbilor europene le deservim din România. Cred că avem vorbitori a peste 23 – 24 de limbi europene în firmă. Şi aici e dificultate, să găsim persoane doritoare să înveţe şi să crească, plus limba străină, plus dorinţa de a lucra într-un mediu corporativ”.
Urmăriți-ne și pe paginile de socializare Instagram și Facebook.