Peste 700 de mii de lei cheltuie de Aeroportul Iași pentru firme specializate în procesarea pasagerilor și a bagajelor.
Aeroportul Internațional Iași a inițiat o procedură de licitație pentru a găsi firme specializate în procesarea pasagerilor și a bagajelor din aerogară.
Conform anunțului publicat pe platforma SEAP, Aeroportul din Iași va contracta servicii de procesare a pasagerilor, bagajelor și informațiilor de zbor pentru următoarele 12 luni. Valoarea contractului este de 708.000 de lei, fără TVA.
Scopul contractului constă în furnizarea serviciilor de „procesare a pasagerilor, a bagajelor și a informațiilor de zbor”. Valoarea contractului este de 708.000 de lei, fără TVA, fiind acoperită din fondurile proprii ale aeroportului din Iași.
Servicii specializate pentru gestionarea integrată a pasagerilor
Ofertantul trebuie să furnizeze pentru R.A. Aeroportul Iași servicii specializate pentru gestionarea integrată a pasagerilor în conformitate cu obiectivul achiziției și să respecte prevederile și cerințele din domeniu. Aceste servicii trebuie să fie prestate fără echivoc, într-un mod consecvent, consolidat și integrat conform cerințelor și solicitărilor beneficiarului. Ele trebuie să fie flexibile, garantate, integrate în procesul de gestionare a pasagerilor, a bagajelor, a îmbarcării și a informațiilor de zbor, conform documentelor publicate.
Citește și Rămăşiţele domnitorului Grigore Alexandru Ghica ar putea fi aduse la Iaşi în luna septembrie
Compania care va câștiga contractul de peste 700 de mii de lei va oferi serviciile sale în noul terminal T4 al Aeroportului Internațional Iași. Durata contractului va fi de 12 luni. Firma câștigătoare va putea începe să presteze serviciile doar după ce va constitui o garanție de bună execuție. Dar și după ce va primi ordinul de începere a prestării serviciilor din partea conducerii aeroportului.
Nu uita să ne urmărești pe Instagram și Facebook, pentru a fi la curent cu toate informațiile!