În 2023, Palas Iași a înregistrat peste 22 de milioane de vizite. Ansamblul urbanistic mixt Palas Iași se numără printre cele mai de succes proiecte de real estate din România. Este una dintre destinațiile de shopping și relaxare cele mai populare din estul țării. În 2023, Palas a atins un nou record, cu peste 22 de milioane de vizite. Reprezentând astfel o performanță notabilă în portofoliul de proiecte al companiei IULIUS. Contribuția la acest rezultat remarcabil a venit din partea brandurilor internaționale incluse în proiect, alături de o gamă variată de evenimente organizate.
Vezi și: Se deschide noua rută de legătură prin zona Palas II.
Anul trecut, Palas Iași, primul proiect mixed-use din România, a înregistrat un trafic record de 22 de milioane de vizite. Situat în centrul Iașului, Palas atrage publicul regional datorită diversității funcțiunilor sale, oferind:
- peste 270 de magazine, majoritatea reprezentând branduri internaționale
- un parc de peste 5 hectare cu facilități pentru copii și adulți
- restaurante și cafenele tematice, un food court cu peste 20 de opțiuni
- un centru de evenimente
- o parcare subterană cu 2.500 de locuri
Luna cu cel mai mare număr de vizitatori a fost octombrie, când s-a înregistrat un vârf de peste 116.000 de vizite într-o singură zi.
Palas s-a extins
În 2023, zona de retail a Palas s-a extins cu 4.000 de metri pătrați, facilitând deschiderea mai multor locații premium. Printre noile branduri care și-au făcut apariția se numără Peek & Cloppenburg, cu un flagship store pe două nivele, Grupul Calzedonia, care a deschis trei locații dedicate brandurilor sale, și Parfumeria Obsentum, un așteptat adițion în oferta de retail a ansamblului. De asemenea, BOSS, unul dintre liderii pieței de modă premium, a deschis prima sa locație în afara Bucureștiului în cadrul complexului Palas.
Eveniment la Palas: Expoziție de tarantule și reptile.
Ansamlbul Palas a adus, de asemenea, în peisajul de entertainment din Iași conceptul Hype Energize, o arenă interactivă destinată atât echipelor cât și duelurilor individuale. Pentru 2024 se pregătesc noi surprize atât în zona de retail, cât și în cea de entertainment și evenimente.
Urmărește-ne pe Facebook, dar și pe Instagram, pentru a fi primul care află noutățile!