Adminis.ro reprezintă portalul administrației ieșene

De interes

Iată unde poți sesiza problemele cu WizzAir!

Iată unde poți sesiza problemele cu Wizz Air! Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a anunțat că cetățenii români pot beneficia de un instrument util pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air prin intermediul site-ului Centrului European al Consumatorilor România.

Site-ul respectiv este un serviciu oferit de Uniunea Europeană. Portalul are ca scop asistența consumatorilor români în rezolvarea problemelor legate de produse sau servicii achiziționate din alte state europene. Aceștia ar putea să-și recupereze prejudiciile. Astfel, atunci când întâmpină dificultăți legate de zborurile efectuate cu compania Wizz Air, cetățenii români pot depune sesizări pe acest site.

ANPC nu poate interveni

Este important să subliniem că Protecția Consumatorului ANPC nu are atribuția de a interveni sau de a aplica amenzi în cazul companiei Wizz Air. Motivul? Compania nu are reprezentanță oficială în România. Din acest motiv, site-ul Centrului European al Consumatorilor România reprezintă o opțiune importantă pentru cetățenii români care doresc să își facă cunoscute nemulțumirile și să solicite rezolvarea problemelor cu compania aeriană.

Citește și: Jumătate din terminalul T4 e gata.

În ultima vreme, zborurile operate de Wizz Air au fost asociate cu întârzieri semnificative sau chiar cu anulări. Asta a cauzat nemulțumiri și plângeri din partea clienților. Aceste situații nefericite pot afecta încrederea călătorilor în companie și pot crea dificultăți semnificative pentru pasageri. Prin urmare, posibilitatea de a depune sesizări și plângeri către Centrul European al Consumatorilor România ar trebui să contribuie la îmbunătățirea calității serviciilor oferite de companie și la protejarea drepturilor pasagerilor.

Citește și: Parcarea de la Aeroport nu e gata! Restricțiile se prelungesc.

În final, cetățenii români sunt încurajați să utilizeze acest instrument pentru a-și face cunoscute drepturile. Astfel pot contribui la asigurarea unor servicii aeriene mai bune și mai fiabile în întreaga Europă. Prin intermediul sesizărilor și plângerilor, consumatorii pot juca un rol activ în promovarea respectării drepturilor lor și a standardelor de calitate în domeniul transportului aerian.

Fii alături de noi pe Facebook și Instagram, pentru a fi primul informat!

octombrie 24, 2024

Încep Zilele Universității „Alexandru Ioan Cuza” din...

octombrie 23, 2024

Drum aflat la mila Domnului. Dinspre Iași...

octombrie 23, 2024

MAE: Atenționare de călătorie pentru Ungaria. Circulația...